Kokoshbaby Birbebekmeselesi0 dentinox jel ve tetagil granül jel kesinlikle çok etkili tetagilden pek bisey anlamadim abartıldığı kadar yok
Daammlaaa Doktorumuz jel asla önermiyorum çok çok zorda kalmadıkça kullanmayın demişti(yutuyorlar o jelleri dedi benim bebe 8 aylık ) , kullanmak isterseniz dentinox alabilirsiniz demişti. Ben kullanmıyorum ama doktor önerisi diye yazdım
Deletedmom_875 Bizim doktorumuz da hiç bisey önermesi dişlik verin eline bol bol dedi. O jeli yuttuğu için nefes borusunu yemek borusunu bile uyusturup zor nefes aldirabiliyormus bebeklerde. Bu yüzden kullanmadık. E bebekten parmağa takılan diş kasiyicisindan aldım onunla kasıyoruz kendi de kasıyor arada dislik sevmediği için. İlla marka dersen dentigel.