Kızlar 28 nisanda bi satıcıdan iki tane ürün aldım 4 mayısta gelmesi gerekiyodu gelmedi.Kargo bilgisinde sipariş alındı yazıyodu hala düşünün.Ürün kargoya verildiğinde kaybolmuş sanırım.Asistana yazdım işlem başlatıldı iade yapılcak vs dediler ama bugün oldu hala aynı cevapları yazıyolar bana.İşlemler sırayla oluyomuş beklemeliymişim.Dedim ne zaman başlattınız işlemi bilgi nedir.Destek taleplerimden takip edebilirsiniz dedi orda da şuanda bi talebiniz bulunmamaktadır yazıyor.Bunlar dalga mı geçiyo benimle.Başına böyle bi olay gelen var mı.Öneriniz nedir?