Hndege 22 aylık oğlum. Eşim vardiyalı çalışıyor gece olmayınca oğlumla yatıyorum o da alıştı sanırım park yatağına koysam da yanımıza geliyor😃 bence şuanlık sıkıntı yok bidaha ne zaman birlikte yatma fırsatımız olacak ki, büyüdüğünde zaten kendisi kaçacak bizden 🥹