Ben de böyle bir post atacaktım ki sizin postunuzu gördüm🙋🏻♀️ Kızım 3 ay 1 günlük ve diş etleri kabarmış, zaten sürekli elleri ağzında kaşıyordu benim ellerimi ısırmaya çalışıyordu bugün kontrole götürdük doktorumuz acelen ne kabarmaya başlamış dedi😂 bize de jel alın rahatlatsın dedi, başka önerileriniz var mı a canım anneler😍 ben de burada bekleyeyim