Merhabalar bebeğim 9 günlük sezaryenle dünyaya geldi ilk gün sütüm gelmedi mama verdik ikinci günün sonunda emmeye başladı çok da güzel emiyordu 5. Gün sağlık ocağı kontrolünde ebeler emmesi çok güzel falan dediler ama ben geceleri 1 kere mama vermeye devam ettim iki gündür bebeğim memeyi tutamiyo gibi yapıyo özellikle ilk sertliği gidip yumuşayınca ucunu bırakıyor tekrar tutamiyor göğsümü süt olmasına rağmen. Ağlıyor ne yapmalıyım ikinci bebeğim bu arada ilkinde de bazi sorunlar olmuştu ama 2 yaşına kadar emdi ama tutamama yumuşayınca bırakma gibi bir sıkıntı yaşamadık hiç ilk bebeğimde