Zeynebim keşke dememek için yaptırın bence. Kuzenimin kızı geçirdi 1,5 yaşında birde 5 aylık bebeği var ona da bulaştı sonra sıra ile bugün ev kusma ve ishal şekilde gitti 10.15 gün çektiler. En azından aşı ile daha az bir şekilde atlatılir. Onların bünyesi daha ne ki ağır bir şey onlar için bu virüs. Parkta sokakta bile kapabilir.