Menekkse bende Leslie yaptım 1,5 ay kadar çokta iyi gidiyordum bebeğim sık sık durmadığı için yarıda bırak koş onu al filan derken sakatladım ayak bileğimi 3 ayda zor geçti başladığım spor öyle kaldı hevesim kaçtı ama bu arada diyeti bırakmadım 8 kg verdim 2 ayda bu seferde bağışıklığım düştü son ay 3 kez grip oldum. Şimdi diyeti bıraktım c vitamini polen balık yağı hapı filan kullanıyorum işe başlıycam bağışıklığım kuvvetlensin diye. Diyeceğim o ki kendinizi çok sıkmayın yavaş yavaş verin acele edince hep bileyler çıkıyor