Portakal baro avukatı hakkında bilgim yok ama geçen sene bir tanıdığımız anlaşmalı boşanmak için gitmişti, avukat falan tutmadılar anlaşmalı boşanma olduğu için gittiler dilekçeyi verdiler 15 gün sonraya mahkeme verildi hemen orda boşandılar. Ben kızın arkadaşıydım yani avukat tutmadı kendisi anlaşmalı olduğu için. Ama davayı erkek açtığı için o özel olarak tuttu mu bilemiyorum