Umutveannesi Tubacnr0 anne sütü ya da mama hangisiyle besleniyorsa sindiremiyor demek ki. Bazı bebekler fazla geleni kusarlar bazı beklerin kakasında beyaz parçacık olarak çıkar. Yani sindiremediği için oluyor
Melekanne91 Tubacnr0 sindirilmemis yag varsa olabiliyor.isterseniz sorun yinede.tek beyaz skntili ama sari icinde beyaz genelde boyle
yagmuraltintas Tubacnr0 ha o zaman kakasını takip edin yediği bir şeyden dolayı da olmuş olabilir ama sürekli aynı şekilde devam ederse yine bir gösterirsiniz
yagmuraltintas Tubacnr0 Rica ederim bende beyaz deyince bembeyaz sandım:) telaslandirdiysam kusura bakmayın 😊
gurbetcimami Tubacnr0 normal o beyazlıklar sütten geçen ama bebeğin sindiremediği yağlarmış daha geçenlerde birisi bezin resmini paylaştı bu şekilde yazmışlardı