Bizzz yaşadık. Hiç endişe etme. Düzeliyor. İlk topuk kanı olmamış ikinciyi istediler orda bu enzim eksik çıktı. Bebeğim 37. Haftasında doğmuştu ve 2.300 du kilosu. Düşük doğduğu için enzimler kötü çıkmış. Sonraki 3. topuk kaninda değeri normale dönmüş . Aç bırakmamaya bak, kilo aldıkça o değeri normale döndü. İnsallaahh sizin de öyle olacaktır