Merhabalar, 22 günlük bebeğim aşırı gaz sorunu var. Gaz sorunu olan anneler ne yediniz ya da yemediniz. Ne iyi gelir? Baklagilleri yemiyorum ama yinede çok gaz oluyor bebeğime. Sab simplex damla kullanıyoruz ama daha çok karnını ağrıtıyor sanki. Başka ne yapabilirim bilmiyorum