Zeyno123 benim oğlum da 22 aylık olcak geçen hafta gelişim tarama testine götürdüm iki yaşa kadar 4 kelime söylese bile yeterli dedi sanırım 2 yaştan sonra başlıyor, he benim oğlumda umudum yok çünkü mama baba dede dışında kelimesi yok tekrar da yapmıyor hevesi de yok 2 yasa kadar bekleyelim 2 yaştan sonra duruma bakarız dedi götürdüğum yerdeki kadın