Çok zor bir süreç çok iyi bilirim bir de astsubay esiyim bebegimle gece gunduz ben ilgileniyor o gorevde oldugu icin geceleri kusarda kustugunda bogulur diye gozumu kirpmadigmi bilirim psikolojim cok bozuldu.
1.olara idrar kültürü yapıldi ve burda enfeksiyon cikti doktor dediki bu sebepten kusuyormus 4 gun kuvezde kalacak.kaldi 4 gun sonunda uzuntumden sutum kesildi 3 gun sonra tartiya cagirdi 1 gram bile alamadigni gorduk
dediki 3 gun de aptamil ar yi dene yine kilo alamassa arastirma hastanesine sevk edecegim o 3 gun hic durmadan agladim ama bebegim mamayi yiyince 120 cc ilk defa sustu ve uyudu taa ki ertesi gun kabiz sancisiyla uyanana dek lavman yaptilar poposundan kan gelene kadar zorladilar sonra bu mama esliginde kilo aldigini ve devam etmem gerektigni belirtti doktorum debridat diyr bir surup basladim sabah aksam vererek mamayla birlikte rutine girdik bin sukur kilo alimi duzeldi ama bana 5 ay 5 yıl gibi geldi rabbim yardimcin olsun insallah biran evvel bicak gibi kesilir