precious_mother Oğlum iki yaşında sabah sekizde kalkıyor hemen kahvaltı yaptırıyorum kahvaltıda yumurta ve yoğurt yiyor genelde başka bir şey yemez sonra 10:30 gibi öğlen uykusuna uyu 12/13 gibi uyanıyor öğlen yemeği yiyor sonra beş gibi akşam yemeği yiyor ama doğru dürüst yemiyor aralarda meyve kuruyemiş yiyor akşam dokuzda da uyuyor uyumadan önce tekrar yemek teklif ediyorum ama yemiyor gün geçtikçe zayıflamaya başladı nedenini bilmiyoruz çok üzülüyorum normal beden kıyafetleri bile üstüne olmamaya başladı bu arada 13 kg hani bu 13 kg fazla gelebilir ama oğlumun doğum kilosu yüksekti 15 kiloydu şu an 13 kg’a düştü ve hala vermeye devam ediyor o yüzden doktora gitmeyi düşünüyorum lütfen kırıcı yorumlar yapmayın daha ne istiyorsun işte kilolu benim bebeğim şu kadar da şu kiloda diye kıyaslamalar yapmayın dedikleri az mı derken şunu sormak istiyorums çorba içmez ekmek yemez tavuk yemez et yemez yedikleri şeyler çok kısıtlı
Merve0227 precious_mother canım belki sıcaklar gelmeye başladığı için olabilir bi de seçici bebek diş dönemi atak dönemi olabilir
alpsmother_ Canım bence beslenmesi ideal kilosu da fazla değil ki benim bebeğim 1 yaşında 10,5 kilo 2 yaş için 15 kilo fazla gelmedi bana ama birden 2 kilo vermesi garip çok mu hareketli bu aralar istersen bir doktora danış neden zayıflamış bu kadar
precious_mother alpsmother_ evet ben de götüreceğim ya evet bana göre kilosu normal bir Kilo da ama burada hemen şükret benim çocuğum şu kadar şu kiloda diye saldırıyolar diye belirttim