Asel_56 Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz anneler ben emzik ayağımda sallama ve piş piş sesiyle anca uyutuyorum emziği birakmalimiyim sizce önerileriniz nelerdir
edafmo Asel_56 benim kızım emzik emmedi çok denedim o yüzden zorlanıyorum uyuturken. Bir de gazlı ve kolik o yüzden çok uyuyabilen bir bebek değil malesef.. ben ayağımda sallıyorum 1saate yakın iyice uykuya dalana kadar yarım kundaklı. Sonra yüzüstü yatırıyorum
Mysmrtfrt Asel_56 ben emzik hiç vermedim sallamaya da alıştırmadım. İyice yorulmasını sağlıyorum artık gözleri kapanacak dereceye gelince besliyorum kucağıma alıyorum gazını çıkarıyor kendisi uyuyor
naynini Asel_56 emzik 💙 uyku rukyesi açıyorum bu aralar favorim o. Eğer dışarıda isek pispis açıyorum buradan klima sesiyle birlikte … Uyumayacagim derse çığlık kiyamet ağlaya zirlaya geçiyor zaman yapacak bir şey yok. Ayağıma alıştırmadim, hamakta sallıyorum 👌🏻
Bussy_ Asel_56 emziğe alıştıramadım hala deniyorum. Uyurken o yüzden beni emzik yaptı malesef. Emerek uyuyor memede kalıyor. Ne zaman memeyi çıkartsam uyanıyor. Geceleri zor oluyor o yüzden ayakta sallamaya başladım 2-3 gecedir o şekilde en azından emmeden uyuyabiliyor. 🥲🥲🥲
Miraninannesiiii Şimdi ayakta sallıyorum emzikle bezende bağrıma basıp pis pis yapıyorum o şekilde uyuyo
Mysmrtfrt gulay34 zeka kartları gösteriyorum kitap okuyorum şarkı dans konuşma derken hali kAlmıyor bir de piyanolu oyun halısı var o acayip yoruyor
Mysmrtfrt Asel_56 Yoo valla benim oğlanı yorduktan sonra o kadar güzel uyuyor ki uyku öncesi karnını doğururken uyuyakalıyor
gulay34 Mysmrtfrt bnmki 4 ay inanmıyorum girecek hep kucak istiyor,uykusu geldiğinde direniyor yatağa koyuyorum ağlıyor,ayakta sallıyorum ağlıyor, kolumda sallıyorum olmuyor sabrım cok çabuk tükeniyor 😪😪
Seren-karan Benim oğlum da kolik battaniyede sallamayla uyuyor çok zorlanıyorum alıştı nasıl bıraktırırım bilmiyorum sonra salıncak kurduk oraya alıyorum
Mysmrtfrt gulay34 çıngırak balon falan denediniz mi çok ilgisini çekiyor bebeklerin. Benim oğlum 2ay 20 günlük bayılıyor çıngıraklara balonlara
Birgubilikannesi55 Asel_56 bizde 3 aylığız bn gündüzleri oturma odasında uyutuyorum geceleri de yatak odamda yani kendisi istio oda değişikliği bebeklerde uyku yapar bunu denemelisin
sinemkose Asel_56 emzik 1 yaşa kadar öneriliyor hiç ayağımda sallamadım gündüz uykuları için göğsümde pış pış yaparak uyutup yüzüstü yatırıyorum gece de piş piş sesiyle beşiğe bırakıyorum yanında duruyorum öyle uyuyor