Merhaba arkadaşlar,
İki evladım var Allah kısmet ederse üçüncü evladımı kucağımıza alıcaz ama isim konusunda netleşmedi fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
Kızımın adı Elif Liya
Oğlumun adı Aziz Ali
Diğer çocuğa Eren ismini düşünüyoruz ama yanına bit tane uyumlu bir isim daha bulmak istiyoruz
Fikirlerinizi bekliyorum