Zlina Merhabalar Doğum yapalı 1 ay oluyor fakat ayakkabılarımın hiç biri olmuyor yarım numarayla 1 numara büyümüş gibi. Bu durum kilo verdikçe düzelir mi ?
_The_ANA_ Zlina Düzelir daha çok yenisiniz. Benim 35 numara ayaklarım 39 numara olmuştu ödemden Şuan yine 35 numara
Zlina Aşırı ödem olmuştu şimdi indi gibi ama yine de olmuyor. Umarım dediğiniz gibi olur moralim çok bozuldu 🥲