Bebegim 4 aylıktan itibaren çarşafla sallayarak uyuyordu son 1 aydır çarşafla sallarkende ağlamaya uyumamaya başladı kendi kendine uyuyabilecek şekilde fakat ağlamadan nasıl uyutacagim bilmiyorum çok ağlıyor yanına yatıyorum pis pis yapıyorum sakinlestiriyorum gözünü açamıyor ama uykuya da geçemiyor bu eşiği atlasam artık rahat edicem uyku eğitimi verenler yardımcı olabilir mi ?