Elalem35 Kızlar ne kullanıyorsunuz yumuşatıcı dalin kullanıyorum Dalan toz deterjan kullanıyorum kıyafetleri hiç güzel kokmuyor öneriniz varmı
Prettywoman91 Elalem35 yumuşatıcı kullanmıyorum siveno kullanıyorum ben memnunum. Green cleande çok iyi. Ama zaten çamaşırların kokulu kalması iyi birşey değil ki. Organik içerikli olması daha önemli. Sivenoda portakal yağı var mesela portakal gibi de kokuyor gerçekten yıkama sonrasında ama öyle uzun süreli kalıcı bir koku değil.
Melis1706 Elalem35 Yumusatici kullanmiyorum deterjani dalin kullaniyorum tekrar duruluyorum kokusu kaliyor
Keremikobayky Elalem35 uni baby güzel. Kaka lekesini çıkartmıyor önden leke çıkarıcı ile çitiliyorum ama..
Sgjldah Elalem35 babys green kullanıyordum biraz pahalı ama içeriği çok temiz diye yenidoğan döneminde kullandım 3.5 ay kadar şampuan ve biberon temizleyicisini hala kullaniyorum şuan Siveno kullaniyorum ondan da memnunum yumuşatıcı da ecovell o da baya pahalı ama çok memnunum yeni başladık yumusaticiya kızım 6 ay 2 günlük 😍❤️
Elalem35 Melis1706 nasıl tekrar duruluyorsunuz ilkinde yumuşatıcı koymayıp bitikten sonra koyup durulama mi yapıyorsunuz
rege2105 Lütfen bebeklerinize ve kendinize yumuşatıcı kullanmayın. Çok zararlı kanserojen yapıcı içeriği var.Araştırın lütfen… Ben uni baby kullanıyorum sıvı deterjan
Portakalkabuguu rege2105 içeriğe bu kadar dikkat ediyorsanız lütfen uni baby kullanmayın çünkü içerik olarak en kötüler arasında ilk sıralarda
Mchtesr Yumuşatıcı kullanmıyorum. Deterjan olarak da moms green kullanıyorum. Diğer arkadaşların da dediği gibi kokusu değil içeriği önemli benim içinde
Ayseee60 Duru granül başladım kalıntı bırakmıyor çok güzel öncesinde delin granül idi mahvetti hep iz bıraktı
Tugceyrg1 Ebebeğin kendi toz sabun deterjanini kullaniyorum dalinin yumuşaticisini kullaniyorum cok guzel kokuyor gayet iyi yikiyor
CaglaMenessa Elalem35 yumuşatıcı kullanmıyorum dalin kullandım sonra bizimkilerle atmaya başladım 9 aylık şu an bizim için de yumuşatıcı kullanmıyorum
KarlukHan Naturalive beauty içeriği temiz tamamen doğal bakıp araştırın sizde geçen yıl kızım doğduğunda almıştım doğal olmasına rağmen deterjanı da leke çıkarıcı da çok iyi temizliyordu. Bu yıl daha geçen ay yine sipariş verdim yalnız değişiklik yaptıklarını düşünüyorum leke çıkarıcı hiç bir işe yaramadi piyasada olan Dalin üni baby hacı şakir duru vd hepsi kimyasal
KarlukHan Yumuşatıcılar tam durulanamadiklari için kıyafetlerin üzerinde kalıyor ve kimyasal birşey çocuğunuzun onu surekli uyurken içine çektiğini ve teniyle temas ettiğini düşünün lütfen kullanamayin
delirmeceler Elalem35 omo kullanıyorum bebekler için olanını leke varsa toz deterjan e bebek leke çıkartıcıyla kullanıyorum yumuşatıcı hiç kullanmadım
BabyBaB Elalem35 yumuşatıcı kullanmıyorum siveno kullanıyorum içeriği temiz cildi hassas bir sıkıntı yaşamadık
Visnelidondurma Elalem35 dalin kullanıyordum kizima alerji yapınca biraktim şimdi kullandığım fakir markasi a101 e gelmişti bi ara çok bilindik degil heralde. Lekeleri çıkarmıyor pek memnun değilim kızımın cildine alerji yapmadı diye kullanıyorum kokusu güzel iki durulama yaptığım halde mis gibi kokuyor ama lekeler kaliyor malesef