Annesivebebegi Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık, kahvaltılarda yemeklerin yanında içecek birşey vermek istiyorum önerileriniz var mı?
Dmt-01 Annesivebebegi yemeklerde ayran verirdim ben kahvaltıda bitki çayı veriyodum papatya ıhlamur filan ama şimdi kahvaltıda bişey içmiyor 3,5 yaşında
Cyerg Annesivebebegi ılık suyla biraz pekmezi karıştırıp veriyorum bebek çayı deniyor heralde 😂 yada kayısı kurusunu iyice haşlayıp blenderdan çekip gene biraz suyla karıştırıyorum yani bebeğim şuan ne yiyebiliyorsa aslında ona göre meyveyle suyu tatlandiriyorum belki fikir olur sizede
Mercosey Annesivebebegi mideleri henüz çok küçük o yüzden fazla vermeyin boşuna içecekle karnı doymasın ama ben ıhlamur veriyorum kahvaltıda hem yumurtasını yemesini kolaylaştırıyor