Kızlar merhaba.
Bebeğim 3 aylık hafif bir öksürük başladı doktora götürdüm 1 surup verdi, iki gün kullan geçmezse vereceğim antibiyotiği kullan dedi. 2 günlük ilaç fayda etmedi dün antibiyotiğe başladım bugün öksürüğü ağırlaştı. Doktora götürdüğümde ciğerlerde bi sey yok demişti doktor. Kuru öksürk seklinde hiç başınıza geldi mi? Endişenleli miyim? Ne kadar sürede geçiyor😢 cok kücük ya daha kaf kaf öksürüyor😓😓😓