Oğlum 18.5 aylık. Dün gece tam bir saat hiç susmadan ağladı. Uykudan ağlayarak uyandı ve asla ne yaparsam yapayım sakinleştiremedim. Çok gerildim korktum ne yapacağımı şaşırdım. Bugün de aşırı huysuz sürekli ağlıyor. Ve genel bir problemimiz var bir dakika olsun yanımdan ayrılmıyor ve ben artık çok yoruldum bu durum ne zaman geçiyor yaşayan var mı 🥺