Kızlarr hepinizee günaydın 14 aylığız hem azı dişlerimiz hem alttan 3 be 4. Dişlerimiz geliyor durum vahim yani anlayacağınız sadece alın tarafında ateşi var hafif bide ishal ishalden pişik oldu çocuğum mustela sudocrem sürüyorum fayda edecek mi bakalım fayda edecek mi sizin bu dönemde tavsiyeleriniz neler banada fikir verir misiniz tecrübeli anneler bana yazabilir mi?
Kısakollu giydirdim ateşi çıkmasın diye havada iyi malum artık. Altınada kapri giydirdim ateşi çıkmasın diye 😮💨😮💨 yazın banaaa lütfen… ishal için diş için fikirlerinizi pişik içinn..