Acemiiiii Esmaky kilo postlarını okumamayı dene. Ben bakıyorum valla bebeğimin ayında olanlar bebeklerle arasında ne kadar fark var. Zayıf bir bebeğim var. Hiç de hayıflanmıyorum. Maşallah kilosu iyi olan bebelere.