Kbetul ben yaz kullanmıştım 1,5 yıl. İlk ay az az kanama oldu. Doktora danıştım normal dedi. Bir ayın sonunda kanama kesildi. Ve her ay düzenli regl gördüm. Tüylenmemi azalttı, regl ağrılarımı azalttı, kilo yapmadı. Ben çok memnun kaldım. Bırakır bırakmaz hamile kaldım. Sağlıklı gebelikti hatta doğurdum bile :)