Kızlar Merhaba oğlum tam 11 aylık. 11 aydır geceleri uyumadan önce mama verip uyutuyorum. Gece kalktigindada emziriyorum. Sorum şu devam sütü değilde kaşık mama versem sağlık açısından nasıl olur siz nasıl yapıyorsunuz? Devam sütünü bıraksam aldıgı vitaminler açısından kötü mü olur?