Deletedmom_65 Test yapıyorum negatif çıkıyor ama regl olmadım ilişkiden ne zaman sonra hamile kalındigi anlanir?
akidesekerii Deletedmom_65 Ben de 1-2 gün gecikince yapmıştım negatifti hiç silik cizgi bile yoktu. 1 hafta geçtiğinde silik çizgi ile hamile olduğumu öğrendim kızıma. O ay geç yumurtlamışım o yüzden öyle olmuş. Siz de bekleyin biraz hemen adet söktürücü filan içmeyin derim ☺️
1aysekaplan Deletedmom_65 belki hafif bir çizgi olur canım eğer hiç bir çizgi yoksa değilsindir bence ama sen yinede iki üç gün daha bekle garanti olsun dersen
Deletedmom_65 akidesekerii 5 gün gecikmem oldu emziriyorumda normalde olmazdı o yüzden korktum 4 gün test yaptım negatif çıktı ilk bebeğimde geç yumurtlamayla olmuştu