Bebeğim emmiyor sağıp veriyorum zorumla içiyor mama denedim onu bitiriyor sütümün tadında bişey yok neden anne sütünü istemiyor anlamadım bu arada bebeğim 2.5 aylık ilk doğduğunda 1 hafta küvezde kaldı orda sanırım mama ile beslenndi anne sütünü beğenmeyen bebekmi olur?