Kardem hm anladim bende duydum dusme olaylarini fakat biryere takilio dusuyorlar heralde die dusundum.ilk oglumda kullandim bi zararini gormedim smdi ondan kalma var kardeside kullaniyor o olmasa belki yenisini almazdim ama elimde var ckta saglam kaliteli dusme olayi neredeyse sıfır.evde eşik vs de yk holdeki halilari kaldirdim ck rahat sekilde yuruyor cokta seviyor şahsen.ben zararini gormedim.cnku yatsa durmuyo otursa durmuyo mama sandalyesindede durmak istemio ama yuruteci seviyo bi muddet ondanda skliyolar ama bn öcü gibi bakmıyorum şahsen.isimi hallediyorum o esnada