Oğlum 11 aylık doğuştan işitme engelli ileri derece de Ocak ayında cihaz takıldı bi ara anne demeye başladı ama bıraktı pek tepki vermiyor bizi hiç duymadı zaten doğdu doğalı eğitime rehabilitasyon merkezine götürüyorum haftada 2 kere Haziran Temmuz ayın arasında koklear implant ameliyatı olacak ondan sonra duymaya başlayacak inşllah biz çok doktorda götürdük çok test yaptırdık ilk başta özel hastane de geçemedi yeni doğduğunda sonra devlet hastanesi geçti dedi sonradan 4 aylık iken ben fark ettim o şekilde cihaz felan kullanmaya başladık çok zor süreç gerçekten insan konduramıyor yavrusuna Allahım hepsine şifa versin inşallah