Mehtap_demir1 biz de dün ufak çaplı bi meme reddi yaşadık önce baya sinirlendim kendi kendime beslenemiyor diye, bi kaç uğraştım kendi kata kata ağladı mememe yaklaşınca, kafasını tuttum ağzına alsın belki devam eder falan diye yok nuh dedi peygamber demedi. Sonra internetten baktım meğer o yaptığım çok yanlışmış, meme reddinde neler yapılabileceği yazıyor siz de bakın isterseniz. Yarı uykuluyken daha rahat emerler yazıyodu, önce aldım emziğini verip kolumda gezdirdim, sonra emziği çıkarıp mememi verdim emmeye başladı gerçekten de. Ama bunu yaşadığımız 1 gün bile öyle zordu ki inşallah bidaha olmaz😬