SefaNurUmay0508 Kızlar merhaba kızım 7 aylık yaklaşık 1 haftadır geçmeyen pişiği var sürekli altını değiştiriyorum mustela sudocrem sebamed zeytinyağı herşeyi kullandım fakat hiçbir azalma olmadı pütür pütür şuan önerebilecepiniz birşey varmı acaba
Sevde123 SefaNurUmay0508 bunların hepsi pişik öncesi önleyici pişik olduktan sonra faydası olmaz ben evde travacort fucidin merhemleri bulunduruyorum sürekli pişik olunca karıştırıp sürüyprum tek seferde bile geçirdiği oluyor. Pişik değilken koruma amaçlı her bez değişiminde krem filan sürmüyorum olduğu zMan hafifse hamazinc ileri dereceyse o iki merhem yeterli geliyor
mucizeminnosum SefaNurUmay0508 ek gıdada bişe mi alerji yaptı acaba pişik olarakta gösterebiliyo sanırım kendini yine bi doktorunuza sorunda tabi trosyd ile fito krem birer parça alıp parmağımda karıştırıp sürüyorum bir bez değişiminden diğer değişime kadar geçiriyo doktor önerisi bu arada
rrumeysaa1 İdrar testi yaptırın isterseniz enfeksiyonu varsa o yüzden de geçmez eğer enfeksiyonu yoksa da hamazinc kullanmıştım ben kızım da
SefaNurUmay0508 rrumeysaa1 yok çok şükür enfeksiyonu baktırdık kana dün travagol yazdı bizede doktorumuz 🌸
Gamzek_46 SefaNurUmay0508 zeytin yağı ve hametan kullandım ben vücudu soyuluyordu oğlumun çok şükür şuan hiç bir pişik yok hametan kullanmanı öneririm ama zeytinyağı ile beraber
Zeynepelcin SefaNurUmay0508 en iyisi arko krem kizim co kıyı geliyor geçme yen pişik onun sayesinde geçti. Yara bile olmuştu kızımın poposu
Kubraaa89 SefaNurUmay0508 1 buçuk ay mücadele eden ben. Doktorum asla önermese de 1 gece travazol sürdüm. Sabah o geçmeyen pişik geçmişti. Çok şükür artık yok. Günlük sudocream kullanıyorum
Mdorukkk SefaNurUmay0508 Arko tüplü krem kesinlikle yeşil beyaz olan C yazıyor üzerinde mutlaka onu sür iki günde tamam hametan yazdır sağlık ocağına hiç bit şey kalmaz
tuba_celik SefaNurUmay0508 bepantol krem ve melhem bize çom iyi geldi karıştır sür birde arko tüp krem iyi dddi doktorum bizim süt alerjisinden kanayıp duruyordu
Tugceyrg1 Bebeğe arko surulmez dalinin vazelini var istersen onu dene yada bezini degistir dogdugundan beri hametan kullaniyorum sudokrem beyaz beyaz kaliyor gece suruyorum
Gamzeparlakk Benim bebeğimde 1 aylık olduğunda sudocrem bebentol hiç fayda etmedi. Aksine soyulmuş gibi duruyordu göz gözdü soyuklar. Annem kantaron yağı sür sadece dedi ve ilk sürmemde çok fazla bir azalma oldu . Birde ıslak mendilde kullanmadım sadece pamuk .