Hanimlae bebegim 9 aylik uyku tulumu ile yatiyor giyilenlerden, yorgani surekli ustunden atıyor asla sevmiyor fakat ayaklari açıkta kaliyor, corapla zaten uyutmak iyi degil sevmiyorum,ayaklari üşür mu sizce siz neler yapiyorsunuz? Kendi ayagim üşüyor acikta soguk degil bu arada ama gece insanin ayaginin yorganin icinde kalmasi gerekmez mi?