23Merve_genc 15 aylık kızım iki üç ayda bir hiriltisi tekrarliyo neyden oluyo bilgisi varmı yada hiriltisinin gecmesi için ne yapmaliyim
Mbrre 23Merve_genc burnunu açık tutup balgam söktürücü bi hareket var onu yapın diyorlar ve sarımsak kuru var buyuk oldugi için yiyebilir(sarımsak limon suyu bal) o da çok iyi geliyor tabi ateş vs eklenince doktora gitmeyi ihmal etmeyin cok gecmis oldu