Hlysahn ya allah aşkına yapmayın,bır ane olarak cok duygusal dısundugunuz ıcın mantıgınız devre dısı kalıyor.oyuzdende bocalıorsunuz.hicbir marka eczanelere ayrı,marketlere ayrı uretmez.hepsı aynı depodan cıkar tuketıme dagıtılır.yani evzaneden aldım katkısız dıye bir dusunce kesınlıkle dogru degıl.