Merhaba güzel anneler normalde çok kolay kilo veren bi bayandim eskiden ama üçüncü doğumundan sonra hersey çok değişti kızım 9.5 aylık ve pek iştahlı bi kız değil onun aç kalmasın diye bol bol yemek yiyip emzirmeye çalışıyorum hal böyle olunca kilomda arttı vermek istiyorum ama kendimede kısamıyorum emzirme döneminde nasıl kilo verdiniz beni bilgilendirebilirmisiniz