Merhaba Değerli Anneler.
Biz henüz 7 aylığız. Üst dişlerimiz çıkmak üzere ve aşırı kaşınıyor. 2 defa mememi ısırdığı için kızıma tepki verdim. Şuan memeyi ağzına almıyor. Sağıyorum biberon ineron ile içiyor fakat emmediği için sütüm azaldı. Tam kesilmesinden korkuyorum. Ek gıda ile destekliyorum fakat iştahsızlık hat safhada. Bu tarz bir durum yaşayan var mı?