Seymadrn94 Bebeğim 7 ay 10 günlük geceleri bazen saatlerce uyumuyor. 2 uykuya geçmek istediği söyleniyor. Sizde durumlar nedir?
Betul1607 Seymadrn94 9 aylıktı 2 uykuya geçirdim daha rahat ettim açıkçası sinyal veriyordu zaten bnde uyguladım vede gece uykusu daha da güzel olmaya başladı uyku problemi olan bi bebekti
LilyaBn Seymadrn94 2uylu yetenilir. Benim kızım 10aylıkkrn tek ve uzun uykuya geçmişti. Çok erken geçmişti. 2yaşındada tek uykuyu bıraktı.
MucizemVar Seymadrn94 bende 7ncinauda geçmek zorunda kaldım.hatta 12nci ayda da tek uykuya düştüm.ilk 2 ay bocaladi ama şuan gayet gündüz uykusunu uzun ve düzgün uyuyor.uykuyu sevmeyen çocuk naparsaniz yapın uyumuyor malesef.bebegim şuan 16.5 aylık.egitim almamıza ragmen geceleri hala sıkıntı yaşıyorum.ama bir yaş öncesine göre çok daha iyi diyebilirim
Seymadrn94 Elisa34 nasıl anladınız geçmek istediğini. Sizce 3 uykuyu korumaya çalışmalı mı? Yoksa geçirmeli miyim
Elisa34 Seymadrn94 benim kızım direniyordu uykuya bende zorlamadım hem ben yıpranıyordum hem o size zaten sinyalleri vericektir
MucizemVar Seymadrn94 gece saat başı uyanıyordu ve gündüz ikinci uykuya zor geçiyordu.simdi gece en fazla 2 defa kalkıyor
S123mrv Seymadrn94 bizde 9 buçuk aylığız son 1 haftadır 2 uykuya düştük 3 uyku yaptığında gece çok sık uyanıyordu, biraz direndi alışması zor oldu ama daha rahat etti şimdi 10 kere uyanan bebeğim 2-3 kez emiyor
S123mrv Seymadrn94 1 hafta sürdü birgün 2 birgün 3 yaptı direk olarak kesmedim son 3-4 gündür 2 ye alıştı sabah 10-11 gibi 1,5-2 saat uyuyor, öğleden sonra 2-3 arası 1-1,5 saat toplamda 3 saat gündüz uykusu yapıyor akşamda 20-20.30 arası uykuda
edilan Seymadrn94 6ayin sonunda 3 uykuda direnmeye başladı. 7ye girince 2 uyku yapmaya başladı. Şöyle ki, uyku saatleri gelmesine rağmen ya uyumuyordu ya da mizmizdi.yani bir farklilik olduğunu belli ediyor çocuklar. Bende böyle davranınca 2 uykuya göre baktım saatlere ve öyle uyguladım. O da hemen uydu bu farklılığa
Elife05 Yahu arkadaslar benım oglum 1 aylık olacak neredeyse.gece hala sık sık uyanıor.gune 6.30-7 gbı uyanıoruz.her ıkı saatte bır uykusu gelıor 40 dakıka uyuyup uyanıor.ayaklarımsa sallarsam bır bucuk saate kadar oglen uykusunu uyutabılıorum.ben ıkı ıykuya gecemıorum.uykusu geldıgınde yatırmazsam cok aglıor huzursuzlanıor.bu normal mi☹️hala yenıdoğan gıbı ıkı saatte bır uyutuorum.🤦♀️
Aatamom Elife05 1 ay 8 günlük bebegim ve tamamen çorba durumda uyku durumumuz bizimde gece 3 bazen 4 uyku yapiyor gündüzde oglene kadar 40 dk uyuyup uyaniyor ogleden sonra 1 buçuk 2 saatte bir uyaniyor aksam 6 dan sonra gece 12 1 e kadar asla uyumuyor 🤦🏼♀
Nrgngr Seymadrn94 şuan 7 ayın başından beri bazen 2 bazen 3 uyku yapıyoruz duruma göre ama 2 uyku sinyalleri var yavaş yavaş sizde bazen 2 bazen 3 yaparak 2 uykuya düşebilirsinz
buglemss Seymadrn94 bizde uyku eğitim aldık bizlerde öyle dedi 7 aylıkken geçtik çok şükür bir sorun olmadı