Sareberfin Kızım cok agır grip oldu gözü şişti hapşuruk huysuzluk halsizlik hersey var neyapacagımızı şaşırdık hafif atlatması için yaptıgınız birşey varmı yardımcı olun lütfen
Hamzaninannesi1411 Sareberfin hastaneye gidin bronşit olmasını mi bekliyorsunuz eli yüzü şiş demissiniz. Hadi gribin başları olsa ilerlemeden birşeylerle atlatılır ama sizinki ağır belli yaşi da çok küçük
Sareberfin Hamzaninannesi1411 eli yüzü demedim gözü şişti dedim oda grip olunca sulanır ya hani o şekilde sulandı ve sürekli ovuşturdu en son şişti