Merhaba bebeğim 4,5 aylık 2,5 ayında sütüm kesildi o zaman dan bu yana 3. Ayın başında 3 saatte sonlarına doğru 2 saate bir 3 ölçek mama veriyorum fakat son zamanlarda biberondan ayrılır ayrılmaz ağlıyor tüm gün huzursuz bezleri çoğu zaman kuru acaba yetmiyor mu yardımcı olabilir misiniz 4 e mi geçmem gerekiyor kaç saatte vereceğim