34Merve93 ay biz altı aylık olduk hala kalkıyor saat başı 😔 bazen açlıkla alakası yok yanı kılo takibi iyi gidiyorsa emen bebekler memeyi emzık niyetine kullanıyormuş bazen yanı kenı kendıne uyumayı bilmedikleri için uyandığı zaman geri uyuyamıyor emmek istiyor