Kızlar yardım edin ne olur, oğlumun çok öksürüğü vardı ateşi olmuyor ama hastaneye götürdüm Boğazk kızarık dedi doktor , her öksürmesinde bogazı yanıyor sanırım çöm ağlıyor iştahı yok mama içmiyor , grintuss öksürük şurubu verdi çok az ondan veriyorum. Ayak altına vicks sürüyorum, sarımsak zeytinyağ sürüyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim başka