alintugce34 busranur_19 phlıps aldım tutmadı e bebekten aldım 2 Li onları tuttu bebekten bebeğe fark eder
nergiskokusu Philips avent kullandım epey araştırdıktan sonra. Biraz büyük olduğu için ve ağzı minik olduğu için tutmakta zorlanıp düşürüp duruyordu ağzından ama benim için önemli olan tiksinir gibi öğürüp ağzından çıkarmamasıydı. Diğerlerini öyle çıkarıyordu emmeden. Bu ona emziği emmeyi öğretti diyebilirim.
Ilay1710 Aytan bazı bebek tutmayınca tutmuyor. Benim bebeğim de başta tutmadı ama sonradan avente alıştı ve asla başka emzik tutmadı
Mumugullu Bibs kauçuk öneririm en hafif emzik kendisi ve kauçuk onlar için en sağlıklısı hafif olduğu için yorulmuyor da
Denizanasi92 busranur_19 bebeğim 1 ay tutmuştu emzik avent tuttu önce sonra oioi ama 40tan sonra tutmadı hiçbir şey
edafmo busranur_19 ben birçok marka denedim. Bebeğim gazlı ve kolik biraz sakinleşir uykuya dalması kolaylaşır diye. Wee, avent,soothie,nuk,bibs, tommee tippe, damaklı damaksız silikon kauçuk hepsi ama 3ayın sonunda pes ettim artık tutmuyor…