mommysharks Son adetim 30 Nisan 5 mayısta şüpheli birliktelik yaşadık eşimle . 12.saatte Ella aldım comfort gebelik testi yaptım başta çıkmadı ama 1 saat veya sonrası bilmiyorum test böyle ](oldu)
Msr-solin mommysharks çok beklediyse buharlaşma çizgisi olabilir. İki ay önce ben de negatif diye çöpe attım bir kaç saat sonra baktım silik çizgi. Çok telaşlandım doktora gidecektim ertesi akşama regl oldum. Bir test daha alıp yapın bence
Hkshkshsk mommysharks tatlım testlerle ugrasinacina git acile kan var oran buram agriyir gecikme var de test yapsınlar 2 saat içinde çıkıyor test sonucu sağlık ocağına gitsan anca 2 güne soyluyorlar oda en kısa yolu bu bende kaç test yaptım sizinki gibi silik çıktı diğer günü iyi deqilim diye gittim sonucum pozitif çıktı sağlık ocagigla uğraşmak istemedim
mommysharks <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/05/15/nn8rMl.jpg” alt=“nn8rMl.jpg” border=“0”>
Musabzehra mommysharks geçen bende test yaptım bir iki gun gecince. Basta bisey cikmayinca attim birkac saat sonra ayni bu şekilde ikinci cizgiyi farkettim . Ertesi gunu adet oldum. Benimki kuruma çizgisiydi yani. Bazen kuruma cizgisi de bu sekilde belirgin olabiliyor
Belinaytuana mommysharks kaç dakika da çıktı bu şekil hemen çıktıysa geçmiş olsun 😁ama sonra çıktıysa kuruma çizgisidir
Catlakbiranne 2 saat sonra aşırı silik çizgi çıkmıştı hamileydim. Kan tahlili vermenizi tavsiye ederim
mommysharks Ssssraa arada 2 yaş olacak o zaman. ilk doğum mecburi sezaryen ve küvezde kaldı Kızım ,daha yeni kendime geldim kuzuma alıştım
mommysharks Leyla0613 herkese çok teşekkür ederim ☺️ benim için dua edin hayırlısı peki hisleri kuvvetli olup hisseden var mı 😂
busraselina mommysharks büyük ihtimalle hamilesiniz merak etmeyin bende 13 aylıkken kızım hamile olduğumu öğrendim şimdi az bi zaman kaldı doğumuma ikisi büyüyüp gidicek öyle düşünüyorum inş