İyi geceler kızlar göğsümün ucunun etrafı yara olmuş kanıyo resmen çatlak gibi mi desem nedir bende anlamadım bu hafta hastahaneye gideceğim fakat artık dayanamıyorum resmen ağlıyorum emzirirken ayva çekirdeği iyi gelir dediler kullandım hametan kullandım zeytinyağı dediler onu kullandım ama yok fayda etmedi annemde de bu sorun varmış ben 4 aylıkken kesmiş memeden aynı şeyi yaşamak istemiyorum bildiğiniz iyi gelen şeyler varsa lütfen paylaşırmısınız😪