Mervek0 onu bende kullanıyorum tek basına sanırsam fayda etmedi kızımda 6 aylık olucak öksürük basladı sabhları özellikle alerjiye baglı olarak oldugu cıktı film falan cektirdik. Benim genimden gecmis bende mevsimsel alerjim var ama kızımın burnunda da hırıltı var gbi bi öksürse balgamla atsa güzel olucak