Logusalığımın bitmesine 3 gün kala kanamam bitti aradan çok geçmeden yani 7 gün sonra adetim başladı ama aşırı kanamam geliyor normalde bu kadar yoğun olmazdım hasta bezi kullanıyorum şuan normal midir aranızda böyle bir durumla karşılaşan ya da bilgisi olan var mı ?