brlbrk-02 yani genelde üşütünce yeşil olur derler. Bizde de yeşil olmuştu o aydaydı doktor maydonoz ve yeşil çay tüketme onlarda yapar demişti (tüketmemiştim zaten) bir de geçen gün bir doktoru dinledim oda bebeğin yeşil kaka yapması üşüttüğü için değil iyi beslendiği için olur demişti