Dms58 Sezeryanla doğum yaptım 16. Gün bugün dikişlerin az yukarısı göbekte şişlik ve sertlik çok normalmi acaba hatta şişlik dikişleri kapatıcak nerdeyse 😣
N_argizz Dms58 bendede oyleydi bi kac tanidigimdada oyle oldu doktorumasa sormushdum normal dedi zamanla gecicek 🥰
Efeemoom Dms58 40 günüm dolduğu halde şişlik var hala dün kontrole gittim doktorum normal zamanla geçecek dedi sizin biraz daha erken dikişleri çok zorlamayın
Dms58 Efeemoom N_argizz Efy çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Peki göbeğinizi sardınızmı yada korse fln kullsndnzmı .?
N_argizz Dms58 korse kullandim evet sezeryandan sonra ilk zamanlar insanin agrisini bayag azaltiyor ama gobeyin cikmasinin karshisini alacak kadar kullanmadim sabrim yetmedi canim sıkildigi icin cikardim yara iyleshince
Efeemoom Dms58 ben hiç birşey yapmadım dikişlerim in ağrısından aklıma gelmemişti bile korse vs ama tavsiye ediliyor yapabilirseniz yapın
zeyzey00 Bende de şişlik vardı ve geçti 5 ay oldu doğum yapalı. Korse taktım ama terleme oldu enfeksiyon korkusuyla çıkarttım
Dms58 zeyzey00 göbek sarkması bendeki bildiğin sizinkidemi öyleydi geçiyormu zamanla sanki baya sert hiç geçmiycek gibi
zeyzey00 Dms58 5 ay oldu hala öyle alt göbek bölgesi yumru yumru şiş ve sarkık toparlanarak gibi de durmuyo