Oğlum 11 aylık yakında 1 yaşında olacak bende işe başlayacağım. Gece gündüz hep emiyor ek gıdayı sevmiyor azıcık yiyor tek derdi emmek. Ben işe girince annem bakacak çok iyi bakar ondan şüphem yok lakin oğlum aşırı düşkün bana. Ben odadan çıksam bile ağlamaya başlıyor hep yanında istiyor. Beraber yatıyoruz hep yapışık gibiyiz aşırı emme düşkünlüğü var bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı??